loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 355 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)
24 مارس 2015 ... آوای فرهنگی پایگاه خبری آوای فرهنگی آوای فرهنگی-آقای مجری و توهین به فرهنگیاناحسان علیخانی , آوای فرهنگی , , آوای فرهنگی.
www.aparat.com
 
25 آوريل 2015 ... احسان علیخانی می‌گوید: من به عنوان یک برنامه ساز شبکه ی تلویزیونی به .... که من،احسان علیخانی، بروم یک برنامه بسازم که به معلم هاتوهین کنم؟
sima.jamejamonline.ir
 
1 روز پیش ... احسان علیخانی,حواشی احسان علیخانی,احسان علیخانی در برنامه ماه عسل,توهین به دختران در ماه عسل,توهین احسان علیخانی به دختران,توهین به دختران در ...
gahar.ir
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
 
 
 
 
ماه عسل: برخورد تحقیرآمیز احسان علیخانی با دو باربر زحمتکش. سیمای میلی ... کس ننه ی احسان علیخانی .... به مهمان های زیادی توهین کرده تا حالا .
Jul 03, 2014
رفتار عجیب احسان علیخانی با هموطنان ترک زبان در برنامه زنده و عذرخواهی بابت این ... به عنوان یک تُرک ایرانی من توهین یا رفتار عجیبی ندیدم.
Mar 23, 2015
بازگرداندن کودک دزدیده شده پس از درخواست احسان علیخانی از سارقین در برنامه ماه عسل /برای ویدئو های بیشتر در صفحه ... مساله اصلا توهین و .
Aug 18, 2013
سیمای میلی را در فیس بوک دنبال کنید https://www.facebook.com/simaemeili.
Jul 23, 2014
1
2
3
4
5
6
7
8
Blog
 
 
 
 
Jul 17, 2013
احسان علیخانی:هر گونه توهین و بی احترامی به علی ضیاء و هوادارانش توهین به شخص بنده است.علی ضیا:احسان مجری محبوب من است/اگر واقعا هوادار من هستید از احسان علیخانی هم حمایت کنید.احسان علیخانی مجری ماه عسل در پیامی از هوادارانش ...
Jun 26, 2015
من خوشبختانه چند ساله قید تلویزیون دیدن رو زدم ولی متاسفانه اخبارش از همه جا میرسه که تو این دنیا چه خبره. دیشب شنیدم که جناب احسان علیخانی دست گل به آب داده و توهین کرده. حوصله ندارم زیاد بنویسم. فقط متاسفم واسه دخترایی که ...
Jul 18, 2013
علی ضیا:من و احسان در یک گروه هستیم و صحبت های شما فقط رابطه من و احسان رو خراب میکنه پس لطفا توهین نکنید.احسان علیخانی همیشه مجری محبوبم بوده و هست.من از همه هوادارانم خواهش میکنم اگر واقعا هوادار هستند به فرد یا افرادی به هر دلیلی توهین نکنند.
Jul 11, 2014
ویژه برنامه ماه عسل 93 در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان با اجرا وتهیه کنندگی احسان علیخانی پنجره ی خود را به روی مشتاقانش گشود.
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
jamejamonline.ir
 - Jun 24, 2015
به گزارش جام جم سیما، احسان علیخانی در میان گفتگو با مهمانان شب پنجم رو به دوربین از بی مهری عده قلیلی گلایه کرد که غیر منصفانه انگشت اتهام را به سمت تیم سازنده ماه عسل نشانه گرفته اند و از هر گونه تهمت،توهین و افترا فروگذار نکرده اند. وی گفت: صدا و سیما این ...
ana.ir
 - Jun 26, 2015
احسان علیخانی نسبت به انتقادات درخصوص نوع بیانش در توهین به دختران را به نوعی توجیه کرد. به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، احسان علیخانی بیانش در توهین به دختران را به نوعی توجیه کرد. شب گذشته در هشتمین روز از ماه ...
yjc.ir
 - Jun 25, 2015
پس از پخش آیتم روز گذشته علیخانی با توجه به انتقادات وارده به نوع بیانش درخصوص خواستگاری از عاطفه، ذكر این مطلب را لازم دانست و افزود: در مراسم خواستگاری تلفنی از عاطفه خانم من گفتم شوهر كم است و گویا دخترخانم ها از نوع بیان من ناراحت شدند. من این مطلب را ...
alef.ir
 - Jun 27, 2015
در این بین احسان علیخانی می‌گوید: نمی‌شود برنامه‌ای ترتیب بدهید ما با این چهره کاریزماتیک (سردار قاسم سلیمانی) منطقه دیداری داشته باشیم، ما خیلی دوست داریم از نزدیک ایشان را ببینیم. جمع حاضر ... نظرات حاویتوهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
توهین احسان علیخانی در شبکه ۳
460 × 239
inar.ir
Image title
300 × 200
sabzevarnegar.com
وقتی احسان علیخانی از تعجب شاخ
450 × 301
shamsehplus.ir
توهین احسان علیخانی مجری شبکه
400 × 280
forum.roq.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 1,112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 29,208
  • بازدید سال : 149,635
  • بازدید کلی : 3,022,474