loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 10435 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (10)
1 عکس های سریال رویای شیرین جوانی Royaye Shirine Javani. لطفا جهت ... سلام : راچنا و روژان همه شما طرفدار شما هستم . ... عکس جدیدترین تزیینات یخچال عروس ۲۰۱۵.
www.aks20.ir
هادی رضی زاده | listدانلود موزیک ودیو ولی حجازی پنجشیر | نتایج المپیاد رایانه شیراز ناحیه یک ابت سال 94 | عروسی کبیر راچنا رویای شیرین جوانی آپارات | کلیپ ...
scientists1391.feedco.ir
 
1
Video
 
 
 
 
Subscribe for exclusive Iranian production such as TV drama series, Late Night Talk Shows ...
Jun 11, 2014
1
Blog
 
 
 
 
Dec 28, 2014
عکس های جدید و تاپ بازیگرانو هنرمندان سریال هندی بسیار زیبای رویای شیرین جوانی لطفا جهت مشاهده کامل عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید…. ... 199382 zee tv launches new show apne suhane ladakpan ke عکس های سریال رویای شیرین جوانی. 199397 zee tv launches new show apne suhane ladakpan ke عکس های سریال ... ۱۳۹۴ در ۱۱:۲۴ ق.ظ. سلام : راچنا و روژان همه شما طرفدار شما هستم . خیلی خیلی خوشحال شدم . ... عکس جدیدترین تزیینات یخچال عروس ۲۰۱۵. مدل های موی عروس۲۰۱۵. عکس های بازیگران ...
May 17, 2014
داستان سریال رویایی شیرین جوانی و عکس های رویایی شیرین جوانی خلاصه داستان سریال رویایی شیرین جوانی : داستان درباره دختر زیبای دانشجویی است و اتفاقات بامزه. ... ظ گفته : خیلی ممنون یاسی جون. پاسخ دادن. Roghaye در دوشنبه th ژوئن 2015 در 10:51 ب.ظ گفته : من سریال رویای شیرین جوانیو خیلی دوست دارم لطفا عکسای بیشتری از کبیر و راچنا بزارید. پاسخ دادن. . گوشی موبایل,تبلت طنز, خنده دار, با حال, بامزه. فال حافظ · خرید بک لینک · قیمت گوشی موبایل · همسریابی.
Sep 25, 2014
عکس های سریال رویای شیرین جوانی-سری دوم عکس های جدید و تاپ بازیگرانو هنرمندان سریال هندی بسیار زیبای رویای شیرین جوانی لطفا جهت مشاهده کامل عکس ها به.
Aug 27, 2014
همانطور که دیدید در قسمت 77 سریال رویای شیرین جوانی یک دفعه وسط سریال صحنه غرق شدن دالجیتو نشون داد بعدش ویهان و راچنا اونو نجات دادن و همچنین در قسمت 94 و 95 این سریال که مینتو روژان و دزدیدو میخواست روش اسید بپاشه صاحبه ...
1
2
3
4
News
(0)
 
Image
 
 
 
 
سریال رویای شیرین جوانی،
1012 × 615
gembollywood.mihanblog.com
سریال رویایی شیرین جوانی
500 × 330
www.biographyy.ir
سریال رویایی شیرین جوانی
500 × 330
www.biographyy.ir
سریال رویای شیرین جوانی،
768 × 576
gembollywood.mihanblog.com
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ادنا ک در تاریخ 1394/10/05 و 2:47 دقیقه ارسال شده است

سلام بازم نا امید شدم جواب ندادی ها جواب بده کبیر بابا من دوست دارم بفهم lllllllooooooovvvvvvvvveeeeeee yyyyyyoooooouuuu
پاسخ : سلام
دوست من شما اینستاگرام دارید؟
اگه اینستاگرام داشته باشید میتونی بری به صفحه ی اصلی کبیر اونجا بهش پیام بدی
مطمئن باش یه روز پیام هاتو میبینه

این نظر توسط ادنا ک در تاریخ 1394/09/29 و 4:32 دقیقه ارسال شده است

سلام کبیر جون جواب بده خوشتبپ راچنا زشته شبیه تونیست حیف تونیست ک باهاش فیلم بازی میکنی خب ببخشید اینو گفتم ولی راست میگم دااااااا دوستدات ادنا ددددددوووووووسسسسسسسستتتتتتتتتت دارم والا

این نظر توسط سنتسثب در تاریخ 1394/09/17 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

اینستای کبیر اسمش چیه

این نظر توسط ادنا ک در تاریخ 1394/09/03 و 3:53 دقیقه ارسال شده است

سلام کبیر جون خوبی جواب منو ندادی راستی هر روز تو قسمت فیلم زیبا تر میشی هرچند تو خیلی زیبا وخیلی خوشتیپ واقعا نمیدونم چطوری علاقم بهت ثابت کنم ولی فقط میتونم بگم یکی تواین دنیا هست ک دوست داره وقلب عاشقته دیگه با راچنا فیلم بازی نکن اون شبیه تو نیست لطفا پاسخ بده تنها دل خوشیم تواین دنیا فقط توای پاسخ بده لللللللللططططططططفففففففففاااااا ددددددددددوووووووووسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتت ددددددداااااااااااارررررررررررمممممممممممم باور کن......

این نظر توسط ادنا ک در تاریخ 1394/08/20 و 3:45 دقیقه ارسال شده است

سلام کبیر جون واقعا اسمت برازندت واقعا دوست دارم از تهه دلم باور کن وخیلی خوشکلی وخیلی هم خوشتیپ دووووووووسسسسسسسستتتتتتتتت ددددددداااااااارررررررررممممممممممم

این نظر توسط ادنا در تاریخ 1394/08/20 و 3:40 دقیقه ارسال شده است

سلام کبیر جون واقعا اسمت برازندت واقعا دوست دارم از تهه دلم باور کن وخیلی خوشکلی وخیلی هم خوشتیپ دووووووووسسسسسسسستتتتتتتتت ددددددداااااااارررررررررممممممممممم

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/06/19 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

س من واقعاواقعا دوستدارم هر لحظه تو فکرمی دیگه نمیدونم باید چیکار کنم کبیر تریپاتی اخه اینستگرام من باز نمیشه باهات ارتباط برقرار کنم لطفا از هر طریقی شده کبیر لطفا این به دستش برسه لطفا لطفا امیدوارم تا چند سال اینده که میام هند از نزدیک نزدیک ببینمت خاطرخواه تو ملیکا خواههههههش میکنم یک پاسخی بده.

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/06/07 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

سلام امروز اسم تو باحنارودستم نوشتم خ عاشقتم گل من چندسال داری رویای شیرین جوانی رو فقط فقط فقط بخاطرشما نگا میکنم فیلم های که فرستادی رو خ خ خ خ دوسدارم خواهش میکنم لطفا فیلم شخصی تونو برام بفرس خاطرخواه کیتی ملیکا.

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/06/06 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

سلام کیتی از فیلمی که برام فرستادی خیللللللی ممنون لطفا کیتی بهم بگو تا حالا تو کدوم فیلمها بازی کردی ولطفا یکی از کلیپهات برام بفرست واسم واقعیت بهم بگو.لطفا پاسخ بدهILOve you.

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/06/03 و 8:47 دقیقه ارسال شده است

س من رسماً عاشقت شدم کبیر هرلحظه به لحظه تو فکرمی بینهااایت دوستدارم عزیزم من به همه گفتم که تا چند سال آینده حتماً میام هندوستان من از کودکی عاشق هندبودم وهستم. خاطرخواه تو ملیکا. لطفا به من پاسخی بنویس .
پاسخ : عزیز من اگه خاطر خواهش شدی
باید بری تو اینستاگرامی چیزی توی پروفایل خودش این چیزیرا رو اونجا بهش بگی . اینجا که یه وبلاگ سادست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 17,226
  • بازدید سال : 177,643
  • بازدید کلی : 3,050,482