loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 261 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)
2 روز پیش ... بوشهر24 قصد دارد به مناسبت فرارسیدنماه مبارک رمضان، بسته های محتوایی شامل توصیه های ..... نماز ۳ | هنگام نماز خود را در محضر خداوند ببینیم.
www.boushehr24.com
 
5 روز پیش ... به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه تولیدات رمضانی خود را ... ۳ هنگام نماز خود را در محضر خداوند ببینیم ...
www.8deynews.com
 
4 روز پیش ... به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه تولیدات رمضانی خود را در این صفحه به نمایش میگذارد. ... ۳ هنگام نماز خود را در محضر خداوند ببینیم ...
www.ammarname.ir
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
(0)
 
Blog
 
 
 
 
Mar 12, 2010
روزى هنگام نماز دلم شکست و عرضکردم : مولاجان ، آیا جایز است که در محضر شما و در منزل شما باشم و به دیگرى متوسل شوم ؟ شما امام من مى باشید، آیا زشت نیست با وجود امام حتّى به »علمدار کربلا قمربنى هاشم (ع «( متوسل شوم و او را نزد خدا شفیع قرار دهم ؟
Dec 05, 2013
این كه فرموده‌اند: اگر نماز در درگاه خداوند، مقبول افتد، دیگر خدمات و زحمات نیز پذیرفته شده و اگر نماز مردود باشد، هرچه جز آن نیز مردود گشته است، حقیقتی بزرگ را به ما می‌نمایاند. آن حقیقت این است كه اگر در جامعه‌ی اسلامی نماز در جایگاه شایسته‌ی خود قرار گیرد، همه‌ی تلاش‌های سازنده‌ی مادی و معنوی، راه خود را به سمت و سوی آرمان‌ها می‌گشاید و جامعه را به نقطه‌ی مطلوب آرمانی اسلام می‌رساند و اگر از اهمیت نماز غفلت شود و نماز مورد بی‌اعتنایی قرار گیرد، .... RE: هنگام نماز خود را در محضر خداوند ببینیم.
Jul 26, 2013
مثلاً می‌گفتند:چرا چتر نیاورده‌اید؟! یا چرا گالش نپوشیده‌اید که بتوانید در گِل وشُل بعد از باران به راحتی راه بروید!؟ بعد از نماز روز اول باران نیامد. این باعث شرمساری ما در برابر متجدد مَآبان و فکلی‌ها شده بود. آیت الله خوانساری مصمم بودند که روز دوم هم به نماز ... پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید اخلاق تهران و از شاگردان آیت‌الله حق‌شناس گزیده‌ای از سخنان این استاد اخلاق درخصوص استادشان آیت‌الله حق‌شناس را به مناسبت سالگرد درگذشت این استاد اخلاق منتشر کرده است.
Jul 10, 2013
IR در ایام ماه مبارک رمضان، به صورت روزانه توصیه‌های کاربردی رهبر انقلاب درباره نماز، نهج‌البلاغه، قرآن و معنویت که در بیاناتشان به آن پرداخته‌اند را به ترتیب در سه دهه ایام ماه مبارک رمضان منتشر می‌نماید. *. خدای متعال ... غرّه شدن به خدا، این چیزها را دنبال خودش دارد. ... یعنی‌ این‌ که‌ نماز را با توجه‌ به‌ معنی‌ و با احساس‌ حضور در محضر پروردگار متعال‌ جلت‌ عظمته‌، به‌ جای‌ آورند و این‌ کار را با تمرین‌، بر خود هموار و آسان‌ سازند و تا بتوانند نوافل‌، مخصوصا نافله‌ی‌ نمازهای‌ صبح‌ و مغرب‌ را نیز ادا کنند.
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
Tabnak
 - May 03, 2015
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «تعبیر پناهیان از دعوت به ولایت»، «ماجرای وزارت خارجه‌ای که شعر حافظ را دوست نداشت! .... به یاد دارم اوایل انقلاب در ماه رمضان، زمانی که آقای محمد هاشمی رئیس سازمان صداوسیما بود، چند روزی برنامه‌های صداوسیما تغییر کرده بود و امام (ره) به احمدآقا گفت به هاشمی بگویید چرا برنامه‌ها تغییر کرده است؟ ... پاسخ امام (ره) مانند همیشه درس‌های فراوانی داشت: «به من تکیه نکنید، به خداوندمتعال تکیه کنید.
rajanews.com
 - May 16, 2015
آقای تقوا و آقای تهرانیان اُرگ گروه سرود را پشت وانت بار گذاشتند و شبانه به سمت جماران حرکت کردند که زودتر از گروه به جماران برسند. گروه سرود امور تربیتی آباده اولین و تنهاترین گروهی بود که اُرگ را داخل حسینیه جماران برد و در محضر امام خمینی با اُرگ سرودخود را ...
خبرگزاري فارس
 - May 22, 2015
بیان کردیم: ما در مرحله خواطر، از خواطر نفسانی بهخواطر شیطانی ورود پیدا می‌کنیم، امّا اگر خواطر نفسانیرا کنترل کنیم؛ یعنی آنچه را اولیاء خدا در مبارزه با خواطر نفسانی بیان فرمودند، بدانیم و موفّق به مجاهده با این خواطر شویم؛ طبعاً به خواطر شیطانی گرفتار نمی‌شویم. علّت العلل خاطر نفسانی - که بعضی از اعاظم، آن را به واسطه این که احاطه آن، از خلف و جنبین و روی انسان است، به «خواطر» هم تبیین کردند، همان‌طور که خواطر شیطانی هم همین حال را دارد - اعتماد انسان به خود، است که این، نکته بسیار مهمّی است. اولیاء خدا، اعاظم و بزرگان، علماء اخلاق و ...
خبرگزاري فارس
 - May 19, 2015
جمعیت کمی از شیعیان معتقد بودند امام حسن عسکری علیه السلام، فرزندی به نام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف دارد که موعود و غایب از نظر و امام دوازدهم آنان است. آن جمعیت کم هم کاملاً در تقیه و تحت فشار مخالفان بودند و نمی‌توانستند عقیده خود را به راحتی اظهار کنند.
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
پیشگفتار : نماز در کلام رهبر
420 × 500
lilatolgadr2.blogfa.com
با ایمان و باورِ به خود و
300 × 225
www.boushehr24.com
نماز را كه انسان بخواند ولى در
600 × 418
mahdiforum.com
70.jpg
1024 × 768
www.sangarema.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 475
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 963
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,561
  • بازدید ماه : 19,713
  • بازدید سال : 180,130
  • بازدید کلی : 3,052,969