loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
ali بازدید : 415 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)
سنگ صبورمشاوره تلفنی صدای سلامت
1 بسری در نزدیکی غرفه من بود که خودش غرفه جدا داشت برادر و زن برادرش غرفه ایی جدا ... لطفا خواهش میکنم 1 کمک من کنه بخدا دیگه مغزم کار نمیکنه نمیدونم چه راهی درسته چه راهی غلط . ..... در ضمن بگم من فقط می خوام مدرک بگیرم و بعدش به دنبال عکاسی برم .... تا الان نشده من چیزی به خوام اما نداشته باشم من حسرت هیچ چیزی رو ندارم پدرم ...
زندگی هایی که حرمتشان فرو ریخته است - مهرخانه
20 نوامبر 2012 ... یک ماه است به خانه پدرم رفته ام و حالا هم طلاق می خواهم. ... البته کمک خاصی هم نمی کنند یا نمی توانند بکنند! ... زن پایش را گچ گرفته است و چند دقیقه یکبار به پذیرش مراجعه می کند و می گوید نمی تواند زیاد منتظر ... باید طلاق بگیرم.
آنچه در مورد حضانت فرزند باید بدانیم - عدالت نو - حمید رضا کاکاوند ...
در صورتیکه پدر و مادر فوت کنند و سن دختر مانده 15 سال تمام باشد و پدربزرگ پدری ..... هنگام طلاق حضانت دختر 4 ساله ام را به پدرش دادم الان میخواهم پس بگیرم چیکار ...
بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف
20 ا کتبر 2013 ... شوهرم توان حمایت منو نداره و از پدرم هم نمیتونم پول بگیرم، وام دانشجویی هم ... در عوض کار میخوام و پول و یه خونه نقلی با یه جهزیه ساده یه دفترچه بیمه.
آرشیو سوالات حقوقی - محسن بزرگی وکیل پایه یک دادگستری
میخواستم ضمن تشکر از شما در مورد طلاق گرفتن کمک بگیرم . ... محسن بزرگی : سلام / طلاق به درخواست زن خلاف اصل است و نیازمند دلائل کافی مبنی بر ... 2 سال پيش پدرم اقدام به خريداري يك خودرو و يك آپارتمان مسكوني براي هر يك از برادرانم نمود. .... دریافت کردم حال می خواهم بدانم که آیا این حکم یه عنوان سوء پیشینه کیفری موثر در ...
ارتباط با غیر همسر - مشاوره چند همسری
موضوع بحث درباره ارتباط پنهانی پدرم که 55 ساله است با دختری 34 ساله ای است که ... البته این خانم، خانم عجیبیه؛ یبار پرسیدمش خودت راضی بودی شوهرت زن دوم بگیره ؟ ... مدت چند ماهه عقد کردیم متوجه شدم همسرم به تازگی با یه دختر دوست شده می خوام ازش .... فکر می کرد یه کسی که می تونه با انرژی اون و یا با کمک اون پیشرفت کنه و یا یه  ...
خودمونی
خودمونی - هر چند مشاور خانواده هستم ولی می خوام از هر چی که دلم میخواد بگم حتی روزمرگیم . ... تایید می کنه ، به آقا می گم به جای کمک فیلم می گیری ؟ .... رضایت بدم زن دوم بگیره تا براش پسر بیاره ، من نمی تونم یه بچه ی دیگه رو بدبخت کنم . ... مدتی خونه ی پدرم بودم ؛ پدرم با سن بالاش هنوز رو ماشین مردم کار می کنه و مستاجره ، هر کی برای ...
توصیه‌های شهاب مرادی به دختران مجرد سن بالا - فرارو
25 مه 2013 ... *اوايل مي گفتم مي خوام برم دانشگاه و رد مي کردم. *کمي بعد ...... راست میگه بنده خدا، وابستگی ها و مادر پدر پیرش را چه کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ من هم .... پسری که جامعه مستعد هست با بی بند و باری تمام نیاز هاش رو بهش بده واسه چی برسه زن بگیره نه آقااین ... انچه مهم وتاثير دارد كمك ديگران است كه متاسفانه در جامعه امروزي رنگ باخته است.
89-03-12-خانم نیلچی زاده - سمت خدا
من می گویم قطعاً بدانید محبت به مادر شوهر و پدر شوهر یا مادر زن و پدر زن به سه دلیل ... که به دیدن بزرگترها می رویم داماد پیشنهاد بدهد که من می خواهم به دیدن پدر و مادر همسرم .... که با دوتا ویتامیل ث حل می شود بلکه باید از کسی کمک بگیرم چون اینها دو مریض  ...
پدرم همیشه دوست داشته من زن چادری بگیرم | گروه اینترنتی رهروان ولایت
16 ژانويه 2015 ... و حتی گفت من به تیپ بیرون دختر خانم کاری ندارم. و به من ربطی ندارد. فقط وقتی منزل من می‌آید می‌خواهم این شکلی باشد. در ضمن منظور پدر من از حجاب مد ...
فراخوان آزادی شیرین معینی از تشکیلات رجوی
صحبتهای پدر خانم شیرین معینی در ارتباط مستقیم با انجمن زنان و تلویزیون مردم: .... تونم می خواهم بهش کمک کنم، خانواده اش و من هم می دونیم که باید خودش تماس بگیره و  ...
روایتی تکان‌دهنده از یک تجاوز؛ پدرم 10 سال به من تجاوز کرد+تصاویر
3 ژوئن 2015 ... تا پای اعدام پدرم خواهم ایستاد ... در شروع دختربچه را به ما معرفی کرد: "این، هم دختر من است، هم دختر پدر ... من به طرفش نگاه کردم و گفت که اگر می کشتمش به من می‌گفتید که ... کرده می‌گوید که به کمک یکی از فعالان حقوق زن، برای او یک چرخ خیاطی ..... همچین دختر شجاعی که میخواد حقشو بگیره یعنی انتقام از یک وحشی.
کمک به زنان بیوه،مطلقه و بی سرپرست - پارسی طب
وي ادامه مي دهد: ٤٥ درصد زنان مطلقه از مزاحمت‌ها و مداخلات همسر قبلي خود ابراز ناراحتي كرده ... را به خاطر نداشتن پدر دارند و ميزان شماتت فرزندان به طور چشمگيري بين زنان بيوه كمتر از زنان مطلقه است. ... بد انتضار کاردر خانه دارم پول مفت نمیخوام میخوام هزینه درمان دخترم تامین بشه تااونو از .... برای ازدواج دایمی از چه مراکزی میتونم کمک ...
-پرسشهاي متداول - سازمان ثبت احوال کشور
برای رفع این مشکل لطفاً مرا راهنمایی بقرمائید. ... سئوالم این که آیا راهی وجود داره که اسم همسر قبلی ایشون از شناسنامه و ثبت احوال حذف بشه که ... پرسش: احتراما می خواهم بدانم اگر فرزندم را با ویزای توریستی در کشور دیگری مثل امارات یا ... کسانیکه پدر آنهاایرانی باشد،اعم ازاینکه درایران و یا در خارج از کشور متولد شده باشند،ایرانی ...
شرایط و نحوه ازدواج اتباع خارجی در ترکیه - - torkiye
... ایران می بایستی اجازه پدر داشته باشند و یا گواهی فوت وی را به کنسولگری ارائه دهند. ... پس از پایان عقد رسمی در ترکیه شما در این کشور رسما زن و شوهر محسوب می شوید. .... درخواست کمک فوری ... من می خواهم با مردی که مقیم آلمان است در ترکیه ازدواج کنم . .... اقا ازدواج کردم میتونم از سفارت اسپانیا تو ترکیه ویزا بگیرم و برم اسپانیا؟
مرا بگیر از تمام لحظه هایی که بی تو گذشت
مي تواند تنها يك همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستي . ... او مادر مي شود و همه جا مي پرسند نام پدر . ... کو دلم کو دلی که برد و ندادغارتم کرده داد میخواهم ... وخاکستر شد ممکن است دودهای برخاسته از ان علائمی باشد که عظمت خدا را به کمک می خواند.
نامه تکان‌دهنده یک دختر به ظریف - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ...
21 ا کتبر 2013 ... شوهرم توان حمایت منو نداره و از پدرم هم نمی‌تونم پول بگیرم، وام دانشجویی هم که ... من فقط حقمو می‌خوام. .... کاشکی میشد یجوری به این نخبگان کمک کرد.
جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی
خوشحالم که می تونی مهمترین درس زندگیت رو یاد بگیری : ... هرگز نمی توانی سن یک زن را از او بپرسی ! چرا که او هم نمی ... این جهنم ،از آنچه که مادرم شب ها برایم می خواند ، سوزان تر هست مادر. ... من می خواهم در آینده شهید بشوم. .... مرا در سختیهای مرگ کمک کن.".
او مادرم نیست، یک حیوان وحشی است! از لابلای حرفهای یک دختر، یک مادر ...
12 ژوئن 2014 ... با انتشار اين مصاحبه مي‌خواهم با پتك بزنيد توي سرش كه بفهمد چه بلاهايي به سر من آورد. او آنقدر مرا كتك ... او زن اول پدرم بود و همسري كه پدرم بعد از او گرفت، زن پدر دومم. زن پدر دومم، .... من مي‌خواهم طلاق بگيري و از اين شكنجه‌گاه، نجات پيدا كني. من هم هر اندازه ... شما آه و ناله‌هاي من را نشنيديد و هنوز هم به من كمك نم...
سلام من دختری 20ساله پدرم شهیدشده و ناپدریم بامن رابطه جنسی ...
18 آگوست 2011 ... هم پیش خدا شرمنده نیستی هم کمک معقول میگیری! ... ضرر رو هر وقت بگیری منفعت داره بعدش اینکه تا اخر که نمیتونی کنار ... دلسوز و مهربون و غیره هستش چون میخواست خامت کنه دختر خوب .... آقای سوسکی اگه از دستم ناراحت شدید معذرت میخوام دوست ندارم کسی داداشامو مسخره کنه یاچیزی بگه که باعث ناراحتیشون بشه.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 1,112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 29,228
  • بازدید سال : 149,655
  • بازدید کلی : 3,022,494